lauantai 24. syyskuuta 2011

Enää 3 kk jouluun!!

I-H-A-N-A-A !! Enää 3 kk jouluun!! 

Nyt voi ihan virallisesti käynnistää jouluvalmistelut!!

 
Aloitin maltillisesti ja nostin vain vanhat joululehdet sohvapöydän nurkalle. Ajatusten avaajiksi, idealähteiksi, tunnelmannostattajiksi, mielenvirkistykseksi, virikepankiksi...

Pitäisiköhän joskus tehdä sellainen kestojoulukalenteri, jossa olisi 92 luukkua (syyskuu 7 + lokakuu 31 + marraskuu 30 + joulukuu 24) ?? Vaikka Päivölässä tilkkutyönä?? (Kuva: Quiltaholics - Magill Quilt Shop)

Kävin muuten kurkkimassa aikaisemmilta kursseilta tuttujen tilkkuilijoiden Päivölän viikonlopun ihanuukisa - sylkirihmat suupielistä valuen. Elokuussa oli niin kovasti ohjelmaa, että peruin kurssin. Nyt kyllä harmittaa!!!

Katsokaa, ihmetelkää ja ihastelkaa:

Minnan ihanuudet: Arnican käsityöt: Tilkkuviikonlopun tuotokset
Maarit on ahkeroinut: Maikin tilkut: Terveisiä Päivölästä... :)

JOUL/TUISAA VIIKONLOPPUA!

7 kommenttia:

Kardemumma kirjoitti...

Joulua kohta täälläkin. Joulumyyjäisiin pitäisi alkaa valmistautua.

TeSa kirjoitti...

Oletkin hyvissä ajoin liikkeellä.
Joulua kammoavia ajatuskin näin aikasesta intoilusta ahdistaisi.

Sirutuuli kirjoitti...

Blogissani on siulle jotain :)

intsu kirjoitti...

Voi hyvä ihminen,älä vielä joulua ajattele,kun mun pukkaa stressin päälle jo pelkkä ajatuskin,miten mä taas saan aikaiseksi mun 23-henkiselle perhekunnalleni lahjat ja ruuat ja sitten on vielä ystäviä joille lahjat. Kyllä mun pitää kaiken aikaa varautua ja lahjoja hankkia,etten joudu aivan mahdotomuuden eteen sitten viimetingassa:)ON se kyllä sitten ihanaa ,kun se joulu on. Tosin joulun jälkeen mä aivan reporankana makaan ja olen tyytyväinen,kun taas selvisin.
Oi kuinka mä kuolasin noissa blogeissa tilkkuihanuuksia! Mä en ole pahemmin tilkkutöitä tehnyt ja koetan vältellä kurssit,kun tiedän että hurahtaisin täysin. Mistä mä saisin ostaa aikaa lisää! Ei edes koko elämä riitä kaiken kivan tekemiseen mitä haluaisi.

tarutikki kirjoitti...

Kun pimeys lisääntyy, niin täälläkin aloitetaan joulusta haaveilu:)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Minäkin odotan Joulua.

Rakkauden talon Paula kirjoitti...

Kiitos Kardemumma, TeSa, Sirutuuli, Intsu, Tarutikki ja Enkuli!
Kiitos Sirutuuli, mieli lämpesi!
*
Voi Intsu-Intsu! Mitäs jos kirjoittaisit Joulupukille ja toivoisitkin perhekunnan järjestämää joulua!!?? Vaikka vaikeaa se voi olla, olen Äitiä koittanut toppuutella jokajouluisesta ruljanssista, mutta ei vaan hellitä...