10 viikkoa tilauksesta ekan lehden toimitukseen!
Country Living on ihan no-joo. Kivoja kurpitsoja lehti väärällään. Ruokaohjeita voisi olla vähemmän. Näitä sitten pullahtelee postilaatikkoon seuraavat 3 vuotta.
Town&Country on ihan turha, postitan Siskolle - ehkä tykkää, ainakin vaate-osuuksista. Onneksi tilasin vain vuodeksi, senkin vahingossa...
Tuleekohan sohva samassa ajassa? Toimitusajaksi luvattiin 3-5 viikkoa, nyt siitä lupauksesta on kulunut jo 7½ viikkoa. Ideaparkin Maskussa ei vastata puhelimeen eikä soittopyyntöönkään ole reagoitu. Alkaa tympiä.
Edelliset 7 sohvaa oli hankittu Askosta, peräjälkeen. Harha-askel Maskuun jäänee ainoaksi. Tai jos vielä pitkään joudun odottelemaan, PURAN KOKO KAUPAN, piru vie! Ja menen sohvakaupoille Askoon!
6 kommenttia:
Thanks:) t. Sisko.
Voi ei tuon sohvan kanssa! Minulla on - metkaa sinänäsä - juuri samalaisia kokemuksia mainitsemasi Askon kanssa. Tavaraa ei ole toimitettu määräajassa tai se on unohdettu tilata liikkeeseen tykkänään!! Eikä kysymys ole ainoastaan yhdestä kerrasta. Enää en Askosta osta mitään muita tuotteita kuin sellaisia, jotka saa hyllystä suoraan mukaan!! Eli taitaa sama ns. asiakaspalvelutyyli olla vallalla liikkeestä riippumatta. Mukavaa viikonloppua - kuitenkin!!
Minä jouduin aikoinani odottamaan pyykkikonetta viikkoja kauemmin, kuin oli luvattu ja se ei pikkulapsiperheessä todellakaan ollut kiva asia - varsinkaan, kun kaupan taholta ei mitenkään ilmoitettu myöhästymisestä. Reklamoin sitten konetta hakiessa ja antoivatkin sitten vähän kivunlievitystä, tosin hiukan pitkin hampain. Mutta silti. Kauppaa tehdessä sovitut seikat eivät toteutuneet, joten mielestäni olin oikeutettu jonkinlaiseen korvaukseen. Olin tyytyväinen, että pidin pääni.
Ole hyvä Sisko, kiitos Maina, Aila ja Eloise!
Pistin Maskuun sähköpostia, vaadin hyvitystä minäkin! Joskus taannoin kävi samoin Koti-Idean kirjahyllytoimitusten kanssa, sain lahjakortin 10% ostoksen arvosta. Kun menin hyvitystä etsimään, oli koko lafka mennyt konkurssiin, käyttämättä jäi...
Appivanhemmat antoivat myös huonoa palautetta Maskusta, eivät enää asioi siellä - olisi pitänyt konsultoida heitä ja lukijoita etukäteen...
Kumma juttu! Minulla on Maskusta hyvä kokemus. Sänkyni on tilattu sieltä.
t.Paula
Luulen, että (ketjusta riippumatta) henkilökunnan oma asennekin vaikuttaa (jota tietty myymäläpäälikkö säätelee ja ohjailee...) - tavoitteena voi myyntilukujen lisäksi olla MYÖS tyytyväinen asiakas ja jatkokauppojen mahdollisuus...
Lähetä kommentti